11 sep. 2012

Nyinflyttad Karlskronabo

Kul att det fortfarande finns några där ute som fortsatt tycker det är kul att följa mina öden och äventyr. Har väl själv inte känt att det funnits så mycket av intresse att skriva.

I vart fall så "gjorde jag slut" med militären för en månad sedan, vilket var ett gemensamt beslut. Hade inte rätt känslor även om vi hade det bra och mysigt,men sexet var en katastrof, eller snarare min brist på lust. Det var det som till slut fällde avgörandet när jag drog mig alltmer undan så fort han tog initiativ till mer än kyssar och jag kände att jag inte ville och inte heller kunde förklara varför. Kändes helt enkelt inte som man kunde se någon framtid.

Har varit lite tråkigt och tomt eftersom vi ändå hade mysigt ihop. Har hörts en del via sms, men sedan jag började jobba för en vecka sedan har det fallit ur mitt medvetande.

Första dan var alltså i tisdags och har haft en lugn start. Nästan haft för lite att göra. Men det känns bra som förväntat. Är ju på samma arbetsplats som förra sommaren i princip och de flesta personer och rutiner är de samma. Trevligt att så många känner igen en och tycker det är trevligt att man är tillbaka. Nästa vecka blir nog betydligt tuffare, men ser fram emot att få något att bita i.

(Sitter här nu och funderar på hur hemlig jag ska fortsätta vara. Svårt att prata om jobbet och kunna fortsätta vara anonym.)

Flyttade på riktigt till Karlskrona 13 augusti och har haft fullt upp med att ordna i lägenheten veckorna innan jobbstarten. Varit på ikea, storhandlat på ica maxi osv. Sytt gardiner, byggt bokhylla, garderob mm och känt mig allmänt duktig. Känsla av att jag klarar allt och inte behöver en man =P Så allt sånt har lagts på is tillfälligt och det funkade i vart fall inte i somras =S Har ju mina underbara katter att mysa med som sover i min säng varje natt.

4 kommentarer:

  1. Du behöver inte va anonym alls. Seså, adda på facebook nu ;D Bara söka på mig mejl :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag har redan hittat dig på fb innan, men nej har inga planer på att adda =P

      Radera
  2. Fortsätt vara anonym och prata inte så mycket om jobbet :)

    /CH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men om mitt liv mest består av jobb =S

      Radera