5 juli 2012

Dejt nr 2

Träffade kille nr 2 (som nämndes i förra inlägget) i måndags. Började med lunch och vidare till Ikea och XXXLutz där det hettade till på spegelavdelningen. Mycket trevligt. Åkte hem till honom därefter och såg hans lägenhet samt lite hmm grovhångel/oralsex =S Slutade med att han åkte med mig tillbaka ut till landet och sov här. Mysigt! Har dock lingonvecka så natten blev lugn. Körde mig till körskolan på tisdagen och bestämde oss för att ses senare i veckan.

Under sms på tisdagkvällen bestämdes att vi skulle ses efter min körlektion dan därpå, vilket vi också gjorde (igår). Drev runt lite i Hbg och åt middag där. Tillbaka till landet och lite mer mys =) Försökte oss på lite mer aktivitet inatt, men ja det gick inget vidare. Eller ok han blev kanske nöjd..., men inge bra för mig. Lite för välutrustad för min smak... Det har aldrig varit min grej utan letar mer efter den normalstora varianten. Nåja i kombination med mens och kondom etc blev det ingen höjdare och kanske var jag inte sugen nog heller.

Idag har vi varit på långpromenad och grillat på kvällen etc. Just nu står han i duschen. Så om dejt nr 1 på 28 h var lång har vi redan slagit det rekordet dejt nr 2 =P Och kan väl inte påstå att jag varit den drivande heller.

Ja vi får se var detta leder. Lite osäker på vad jag vill, men med tanke på hur sällan man ens får chansen att komma så här långt, vill man inte vara kinkig direkt och börja leta fel. Många positiva sidor har han. Framför allt känns det som vi har en grymt öppen stämning mellan oss så man kan vara sig själv 100 %. Vi tycker samma om mycket och vi kan fula oss/retas med varandra på ett kul sätt.

Utöver problem med utrustningen skulle jag säga att hans ålder (2 år yngre) kanske lyser igenom ibland. Samt att han i flera lägen påminner sjukt mycket om en kompis både utseende, ansiktsuttryck och vissa saker han säger, vilket i sig blir smått avtändande eller iaf wierd då jag inte vill dela säng med min kompis. Lite scary när man börjar se någon annan som på film typ =P

Jag får helt enkelt återkomma med hur det går med saken. Njuter av det mysiga vi har ihop, men är lite tveksam till långvarig fortsättning just nu. Nej nu ligger han och väntar på mig där uppe så ska krypa ner hos honom i min 90-säng ;-) Har faktiskt sovit oväntat bra trots det lilla utrymmet och han är ändå ingen liten kille =P

3 kommentarer:

  1. Nu är vi ju såklart lite nyfikna här - hur gick det på uppkörningen?

    /CH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det gick inte =(
      Klarade teoriprovet (61 av 65) iaf. Hade iofs skämts ihjäl annars, men blev inte godkänd på uppkörningen.
      Så nu har jag 2 mån att klara den.

      Bokade ny tid 23 juli, men då blev det i Malmö. Så det känns lite hopplöst.. Om jag inte lyckas bli godkänd i hålan Ängelholm. Hur ska jag bli godkänd i Malmö om 12 dagar...

      Tyckte det blev väl många kryss i protokollet och de kommer ju kolla extra på de momenten nu =S. Förvisso blev jag godkänd på flera moment också och som jag förstod kan de hoppa över dem nästa gång då.

      Just nu känns livet lite hopplöst så har deppat sedan igår kväll. Vingummin till middag och somnade med kläderna på...Tillbringat senaste 20 timmarna i sängen (med avbrott för frukost) med katterna och sitter här i pyamas.

      Radera
    2. Ok, beklagar :(

      Kan du välja så kör upp där du övat mest, bör ju underlätta en del. Skulle gissa att det är bättre att känna miljön i en större ort än att köra upp i liten ort med sämre lokalkännedom. Förstår att det kanske inte är så lätt dock med tanke på alla flyttar hit och dit.

      /CH

      Radera