9 nov. 2011

Håll om mig!

Imorse när jag stod och borsta tänderna minns jag tydligt att jag hade en idé på ett bra ämne till nästa inlägg. Den har jag förstås förträngt vid det här laget =P

Så nu tänkte jag bara skriva att jag sitter här och småfryser och önskar att någon ville kramas och värma mig. För varje år med höstmörker känns det alltmer aktuellt att emigrera till ett land där dagarna har lite fler ljusa timmar på vinterhalvåret... Lite varm oboy kanske? Just nu sitter jag nämligen och värmer mig på datorn =P

Ser fram emot att det snart är helg och att jag inte har några planer alls efter att ha varit bortrest två helger i rad.

10 kommentarer:

  1. Bonde söker fru i rutan ikväll. Du har aldrig funderat på att söka?

    :)

    /CH

    SvaraRadera
  2. Nja. Har ju ingen bondgård =P Tycker du att jag ska bli bondmora. Nog för att hemmafru är lite av min backup plan men känns kanske lite korkat när man lagt x antal år på högskolestudier =P

    SvaraRadera
  3. Ok :)

    Tycker programmet urartat lite i år. Är ju knappt några bönder med längre!

    /CH

    SvaraRadera
  4. Tjopp tjopp! Nästan lägre uppdateringsfrekvens på den här bloggen än på min, illa illa! :)

    SvaraRadera
  5. Kanske ett gott tecken? Mitt liv är lugnt och inget att skriva om. Alt dåligt tecken. Det händer inget spännande i mitt liv och tillvaron tillbringas ensam på soffan...

    SvaraRadera
  6. Beror väl på hur du vill ha det? För mig är det dock helt klart ett dåligt tecken, för jag tycker det är kul att läsa :D

    SvaraRadera
  7. Om det värsta som kan hända är att man uppdaterar mer sällan än dig är det då dig eller mig det är fel på? =P

    SvaraRadera
  8. Värsta som kan hända? Nu tog du allt i lite :)

    Jag har nog aldrig hävdat att det inte är fel på mig. Ja, mer än det felet att det är jobbigt för alla andra att jag är perfekt då :D

    SvaraRadera