7 maj 2009

Sthlm i helgen!

Nu har jag gjort en impulsgrej och bestämt mig för att åka till Sthlm i helgen. Blev så himla sugen och när han vart så dålig på att svara var jag rädd för att fråga rakt ut utan att känna mig för på om det var problemet.

Smsade honom att en klasskompis fått en biljett över och att jag kunde köpa den billigt om han ville att jag skulle komma. Skrev att jag förstod att det kom plötsligt men att jag tänkte att jag ändå kunde fråga. När han väl svarade ja så var sista minutenbiljetten jag tänkt boka borta!! Förbannad!

Suttit och väntat nu tills klockan skulle bli 16.28 när jag trodde de skulle släppa nya sista minutenbiljetter. Men icke! Så nu hoppas jag på 17.28. Snälla håll tummarna för mig.

Är kanske dumt att jag ljög för honom, men menade ju inget illa med den lögnen. Var det dumt gjort? Eller bara dumgulligt gjort för att jag så gärna vill träffa honom. Han verkade iaf bli väldigt glad för jag ska komma så måste hitta en biljett nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar